Hier vindt je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij, dan kan je altijd contact opnemen met Studio Kosmos door te mailen naar info@studiokosmos.nl. Jouw vraag wordt dan zo spoedig mogelijk beantwoord. 

Bestellen

Zijn alle artikelen op voorraad?

Studio Kosmos verkoopt uitsluitend artikelen uit eigen voorraad. Mocht het zo zijn dat een artikel niet meer op voorraad is, dan staat bij het product aangegeven dat deze uitverkocht is.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Nadat je een bestelling gedaan hebt is het helaas niet mogelijk deze nog te wijzigen.

Er is iets mis gegaan (bijvoorbeeld geen bevestiging ontvangen, typfout in afleveradres)
Indien er iets misgegaan is vragen we je dit zo spoedig mogelijk te laten weten door te mailen naar info@studiokosmos.nl met in het onderwerp de vermelding "spoed" erbij. Samen kijken we dan naar een passende oplossing. 

Verzenden

Hoe snel wordt mijn pakket verzonden?
Wanneer jouw order geplaatst is wordt jouw pakket voorbereid. Verzending vindt vaak dezelfde middag nog plaats, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw order. 
Let op! Het kan soms erg druk zijn bij de vervoerder, met name rond de feestdagen. Studio Kosmos heeft er helaas geen invloed op hoe snel de vervoerder jouw pakket verwerkt.

Is het mogelijk mijn pakket af te halen?
Jazeker! Dit is mogelijk in Rotterdam (Nieuwe Binnenweg), hiermee bespaar je uiteraard de verzend- en/of retourkosten. Kijk bij de volgende vragen bij de antwoorden voor meer informatie:
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de retourkosten & risico's?

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen met een orderbedrag van €60,- of meer worden gratis verzonden. Voor alle overige bestellingen bedragen de verzendkosten €3,95 ongeacht het formaat of gewicht van je pakket. Woon je in de omgeving van Rotterdam? Dan kan je ook kosteloos je pakket komen afhalen (of retourneren). Indien je voor de optie kiest om je pakket af te halen, maken we per mail een afspraak. Je ontvangt een e-mail zodra je pakket klaar staat, samen kiezen we dan een geschikt moment. Pakketten dienen uiterlijk een week nadat je de bevestiging gekregen hebt dat je pakket klaar staat opgehaald te worden, anders wordt je bestelling geannuleerd.

Retourneren

Wat is de retourtermijn?

Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retour gestuurd te worden inclusief een ingevuld retourformulier. Op het retourformulier staan de instructies. Bewaar ten alle tijden goed je verzendbewijs.

Ik ben mijn retourformulier kwijt.
Mocht je je retourformulier kwijtgeraakt zijn, kan je hier een nieuwe printen. 

Wat zijn de retourkosten & risico's?
Een retourzending is voor rekening en risico van de koper.  Dit betekend dat je zelf de verzendkosten voor retourneren draagt. Producten dienen in ongebruikte staat in de originele verpakking geretourneerd te worden. Studio Kosmos is niet aansprakelijk mocht een retour tijdens de verzending kwijt raken bij de vervoerder of onderweg beschadigen. Wij adviseren ten alle tijden goed je verzendbewijs te bewaren, totdat je retour volledig verwerkt is. 
Woon je in de omgeving van Rotterdam? Dan kan je ook kosteloos je pakket komen retourneren. Indien je voor de optie kiest om je pakket langs te komen brengen
, maken we per mail een afspraak. Stuur een mail naar info@studiokosmos.nl waarin je aangeeft je retour langs te willen brengen en om welke producten het gaat. Samen kiezen we dan een geschikt moment. Retouren dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling geretourneerd te worden inclusief een ingevuld retourformulier.

© 2018 - 2021 Studio Kosmos | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel